• وبلاگ : ناوشکن جنگ نرم
  • يادداشت : امپراتوري آمريكا در سايه رحم ايران
  • نظرات : 12 خصوصي ، 69 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <      1   2   3   4   5      >
     
    + کريم 
    پسر مطلب خوبي بود ..فقط مخ منو ترکوندي با اين همه خيال بافي..خوب تخيلي داري..نمرت 20 است در داستانهاي تخيلي...
    باريک الله
    + بي نشان 

    دوست عزيز هي مي گي ناوچه ساعر ال ناوچه ساعر بل!

    عزيزم اولا ناوچه ساعر قابل قياس با ناوهاي هواپيما بر با قطر بدنه بيش از يک متر و چندين ناوچه اسکورت نيست! ثانيا ناوچه ساعر در چند کيلومتري ساحل قرار داشت و به آساني قابل هدف گذاري بود. نه هزار کيلومتر آن طرف تر. اگر کمي بيشتر تحقيق کنيد در خواهيد يافت موشک هاي بالستيک نسل جديد دقت هدف گيري کمتر از يک متر دارند و براي اهداف ثابت به راحتي بکار خواهند رفت مگر اينکه ما بتوانيم مراکز هسته اي و نظامي مان را متحرک کنيم.

    ثالثا اسرائيلي ها گرفتار خود بزرگبيني بودند و احتمال همچين حمله اي را از طرف حزب الله نمي دادند حتي يک درصد.

    الان ديگر بي گدار به آب نخواهند زد.

    رابعا اي کاش اين چيز هايي که شما مي گفتي حقيقت داشت.

    خدا کند حقيقت داشته باشد و الا با اين ديپلماسي قرون وسطي ما بروز درگيري حتمي است. فقط زمان آن مشخص نيست.

    خامسا بجاي تکيه بر تجهيزات ايران بايد به خدا توکل داشته باشد و الا از لحاظ امکانات جنگي ما با دشمنمان قابل قياس نيستيم و اين را بايد فبول کنيم. با حاشا کردن اين قضيه در عمل چيزي تغيير نخواهد کرد.

    پاسخ

    ظاهرا شما يک طرفه داري به قاضي ميري!
    اولا در مورد ابرقدرتي ايران ان را يک نگاهي بکن:
    تفسير گزارش منتشره سازمان ملي اطلاعات (آمريکا) که بنيادي نظير "سيا" است درباره پيش بيني آينده جهان تا سال 2025 همچنان ادامه دارد. طبق اين پيش بيني، ايران با روند جاري تا آن سال به يکي از قدرت هاي جهاني تبديل و به عصر باستاني خود و همان نقشي را که داشت باز خواهد گشت.
    در مورد قسمتي از نظاميگري ايران در اعتراف آمريکاييها:
    ايالات متحده آمريکا در سالي 2001 طي رزمابشي که بعدا از طبقه بندي خارج شد اعتراف کرد در صورت درگيري آمريکا با ايران ،ايالات متحده در 5الي10 دقيقه ، 16 ناو بزرگ خود را توسط حملات قايقهاي تندرو ايراني از دست خواهد داد.حالا باز هم بگوييد اينها آرمان گرايي است!!!
    الان نزديک به 10 سال از آن رزمايش مي گذرد وايران نسبت به 10 سال پيش پيشرفتهاي بسيار بيشتري کرده است........
    واقعا جالب است که سيستمهاي فالانکس mk-4 نصب شده روي ناوچه ساعر و ساخت شرکت Raytheon Company بود که اين سيستم در کاتالوگهاي تبليغاتي خودش ،با نام اخرين مرز دفاعي براي ماندن معرفي ميشد اما ناو ساعر با وجود اخطار سيد حسن نصرا... به ناو آن هم چند دقيقه قبل از شليک موشک به ناو ،وبا وجود هدف قرار گرفتن ناوچه قبلي ساعر 4.5 اسرائيل ،باز هم اين ضد موشکها نتوانستند موشک حزب ا... را هدف قرار بدهند. شما بايد بدانيد،الان اين سيستم فالانکس روي تمام ناوهاي جنگي ايالات متحده اععم از ناو هواپيمابر و....نصب ميباشد.
    در موردناوچه ساعر رژيم اسرائيل هم حرفهاي مشابه شما را با ادبيات بزرگتر بيان مي کردند.،اما يک موشک ايراني رادار گريز توانست اين ناو چندصد ميلياردي را به آکواريومي براي ماهيهاي دريا بدل کند..قسمت جالبش اين بود که دقايقي قبل از انهدام ناو، سيد حسن نصرا.. در شبکه المنار اين هشدار را به آنها داد بود!
    يا علي (ع)
    + مهسا 

    واي چي وبلاگ قشنگي داري . دمت گرم. گل کاشتي با اين وبلاگت.

    تا حالا فکر کردي که چرا حلقه در انگشتانت نيست.

    نکنه توي فکر تجديد فراش هستي.

    + كـــــــــــــــــــــ 
    جواب هايي که ميدي قابل قبول نيست
    + كـــــــــــــــــــــ 

    تو که توان مقاومت در برابر اين هجمه را نداري چرا اين مطالب را مي نويسي.

    در ضمن آدم وقتي که کم مياره، نمياد توي وبلاگش ابراز درد و دل کنه.

    مثل بچه ها پيش هر کس و ناکسي درد و دل نکن ، برو پيش روانکاب يا مشاور تا مشکل اين حرکت هاي هيجاني را درمان کنه .

    مثل اينکه مطالبت خيلي طرافدار پيدا نکرده...

    پاسخ

    اگه امثال شما خودفرخته ها طرفدار من بوديد ،مشخص مي شد که يه جاي کار من مشکل داره،100سال سياه هم که باشه از اين طرفدارها نمخوام!
    مريض بعدي..........................
    + بي نشان 

    دوست عزيز موشک شهاب 3 قابليت هدف گيري اهداف متحرک دريايي را ندارد. در مورد انفجار نيروگاه اتمي من هم به اين نکته که راکتور اتمي نيروگاه ضد موشک است اشاره کردم . هدف از بين بردن تاسيسات جانبي است نه راکتور اتمي نيروگاه بوشهر که کاربرد نظامي ندارد. ثانيا رادار هاي کنوني ما مربوط به دو نسل قبل هستند .و رادارهايي که به تازگي از روسيه خريداري شده از تکنولوژي ضد الکترونيک برخوردار نيستند و اي از خيانت هاي روس ها به ايران است.
    پاسخ

    نه احساسي برخورد نکنيد آقا...
    موشک شهاب با سيستمهاي مانور وهدايتي جديد با هدفگيري ليزري و با کلاهکهاي MRIVمي توانند نا گروهها را با چالش جدي روبرو کنند.
    ايران چند سال پيش رادراهاي PL3را از روسيه خريداري کرد . اين رادارها دستخوش تغيراتي بسيار زياد از جمله ، ارتقا بسيار بالا وتوانايي ضدضد اکترونيک با افزايش برد 3000 کيلومتر با استانداردهاي امريکا قابل رقابت ،روبرو شدند.
    که اين نوع نسل جديد اصلا قابل مقايسه با رادراهاي قديمي نيست.
    + بي نشان 

    همچنين در قسمتي که از حمله به اسرائيل و مراکز اتمي ديمونا گفتيد . اولا سيستم هاي جديد ضد موشک بهمين شلي ها که شما گفتيد از کار نخواهد افتاد . ثانيا اگر هم موشک هاي ايران بتواند مراکز اتمي را نابود کند تنها قربانيان آن فلسطيني ها خواهند بود زيرا به تعداد اسرائيلي هاي فلسطين اشغالي پناهگاه ها و تجهيزات ضد حملات هسته وجود دارد. و ثالثا اين باعث خواهد شد که بيت المقدس براي سال ها تحت تاثير اين آلودگي ها قرار بگيرد و رابعا مراکز اتمي بوسيله موشک هاي معمولي ايران قابل انهدام نيستند زيرا پوسته ضخيمي به قطر چندين متر از بتن و فولاد دارند.

    خامسا در صورت چنين حمله اي اسراييل همزمان با صد ها موشک حاوي کلاهک هسته اي و غير هسته اي ايران را هدف قرار خواهد داد و کوچکترين تعللي در اين قضيه نخواهد کرد. اين را من نمي گويم که بمن بگي نوکر اسراييل . من از اسراييل متنفرم و ميهن خودم ايران رو دوست دارم و نمي خواهم ايران کوچکترين آسيبي ببيند. بجاي جنگ کردن راههاي ديگري براي بزانو درآوردن دشمن است . و آن راه راهي نيست بجز پيشرفت اقتصادي و علمي همه جانبه. اگر نگاه کنيم کشور هايي که مانند سوئد و نروژ و سويس و ... کلا کشور هاي بيطرف بالاترين سطح زندگي را در دنيا دارند و کوچکترين ارتش ها متعلق به آنهاست . در عوض کشور هايي که مانند آمريکا ، شوروي سابق و انگليس و ... دائما بر طبل جنگ کوبيده اند مردمي بسيار فقير تر و بدبخت تر و در هراس تر دارند .

    پاسخ

    اولا :اگر موشک عاشورا با سرجنگي 1000 کيلوگرمي وبا سرعت حدود 8 کيلومتر در ثانيه به سقف نيروگاه برخورد کنند سقف نيروگاه آسيب جدي خواهد ديد واگر اين به 2دفعه انجام بگيرد نيروگاه منهدم خواهد شد.وبعد.... حمله اتمي به اين راحتي ها نخواهد بود اگر هم اينکار انجام شود ايران ديسيپرين مخصوص خودش را خواهد داشت..
    ثانيا-ايالات متحده آمريکا در سالي 2001 طي رزمابشي که بعدا از طبقه بندي خارج شد اعتراف کرد در صورت درگيري آمريکا با ايران ،ايالات متحده در 5الي10 دقيقه ، 16 ناو بزرگ خود را توسط حملات قايقهاي تندرو ايراني از دست خواهد داد.حالا باز هم بگوييد اينها آرمان گرايي است!!!
    الان نزديک به 10 سال از آن رزمايش مي گذرد وايران نسبت به 10 سال پيش پيشرفتهاي بسيار بيشتري کرده است........
    ثالثا-در موردناوچه ساعر رژيم اسرائيل هم حرفهاي مشابه شما را با ادبيات بزرگتر بيانمي کردند.،اما يک موشک ايراني رادار گريز توانست اين ناو چندصد ميلياردي را به آکواريومي براي ماهيهاي دريا بدل کند..قسمت جالبش اين بود که دقايقي قبل از انهدام ناو، سيد حسن نصرا.. در شبکه المنار اين هشدار را به آنها داد بود!
    يا علي (ع)
    + بي نشان 

    بگذريم در ادامه از انفجار دو بمب اتمي شليک شده در خاک خود اسرائيل گفتي که اين هم محال است. بمب هاي اتمي مکانيزم پيچيده اي دارند و حتي در صورت اصابت موشک ضد موشک به آنها منهدم نخواهند شد و انفجار هسته اي رخ نمي دهد . بلکه تنها در زمان و موقعيت محاسبه شده قبلي منهدم خواند شدولا غير.

    ودر نهايت..........

    همه منطقه از اين حملات آسيب جدي مي بينند. ديگر شهري در ايران باقي نخواهد ماند. آلودگي راديو اکتيو سال ها ايران را به منطقه اي مرده تبديل خواهد کرد. نسل بعدي دچار اين آلودگي ها خواهد شد. اکثر نوزادان بصورت ناقص متولد خواهند شد. زندگي تنها در مناطق دور افتاده کوهها و دره ها ادامه خواهد يافت و مردم به نقاط مختلف مهاجرت خواهند کرد . مساله ايران به تراژديي ابدي براي همه تاريخ تبديل خواهد شد.

    تنها راه ما براي نجات ظهور منجي آخرالزمان حضرت مهدي (عج) است. دلمان را به علي نما ها مشغول نکنيم.

    براي ظهور او مقدمات را آماده کنيم با قوي تر شدن عالم تر شدن و ثروتمند تر شدن.
    پاسخ

    صحبت بر سر الودگي راديو اکتيو بود که حتي اگر بمب منفجر هم نشود ، آلودگي رخ خواهد داد!
    + بي نشان 

    اولا ناوهاي آمريکايي وارد خليج فارس نخواهند شد و خود را در معرض حمله موشک هاي ايران قرار نخواهند داد.

    ناوهاي آمريکاي از درياي عمان و اقيانوس هند نيز مي توانند موشک هاي خود را روانه ايران کنند. آمريکا در اين جنگ ايران را دست کم نخواهد گرفت و با احتياط همه جانبه اين عمليات را صورت خواهد داد.

    ثانيا حمله به ايران مانند حمله به عراق حمله اي همه جانبه نخواهد بود . بلکه آمريکايي ها به احتمال زياد ايران را بر سر دوراهي قرار خواهند داد. به اين ترتيب که حمله در ابتدا تنها به مراکز هسته اي ايران صورت خواهد گرفت و اين مراکز احتمالا با بمب هاي هسته اي کوچک و توسط موشک هاي بالستيک از فاصله چند هزار کيلومتري مورد هدف قرار خواهند گرفت. بنابر اين ايران بهانه اي براي حمله به کشور هاي عربي در ابتدا نخواهد داشت. اشتباه شما اينجاست که فکر مي کنيد آمريکا از هواپيما براي بمباران مراکز هسته استفاده خواهد کرد!

    اين حمله با آمادگي کامل اطلاعاتي و اينتل کامل برنامه ريزي مي شود و ورود سپاه صابرين اگر همچين چيزي وجود داشته باشد به مراکز نظامي آمريکا به همين راحتي که شما نوشتيد نيست! مي دانم مقدارزيادي با انواع هواپيماي جنگي و کاربرد آنها به خاطر مدل سازي سه بعدي آشنا هستيد. آشيانه هاي هواپيما هاي بمب افکن بوسيله هزاران نيروي حفاظتي و سيستم هاي پيشرفته مانيتورينگ محافظت مي شوند.

    انواع رادارهاي که ايران دارد و شما نوشته ايد به راحتي و بوسيله بمب هاي الکتروني از کار مي افتند و سپس بوسيله بمباران موشکي سخت افزار آنها نيز نابود خواهد شد. تنها رادار هاي کوچک سيار باقي خواهد ماند که آنها تنها محدوده زير 500 کيلومتري را تحت پوشش قرار ميدهند. احتياجي به استفاده از هواپيما هاي b52 , b2 نمي باشد.

    پاسخ

    اولا دقت موشکهاي بالستيک در هدف قرار دادن نقطه اي تاسيسات اتمي کافي نيست و بايستي از موشکهاي کروز جاسم و تاماهاگ استفاده شود که چنين چيزي باتوجه به زره محافظت شده و قدرتمند نيروگاه اتمي بعيد بنظر ميرسد. دوما ما صحبت از جنگ همه جانبه کرديم نه بمباران نقطه اي تاسيسات اتمي!!!. سوما ناوهاي هواپيمابر آمريکا اگر هم بخواهند از اقيانوس هند حمله کنند با مشکل موشکهاي بالستيک شهاب3 مجهز به کلاهکهاي خوشه اي که با سرعت 6کيلومتر در ثانيه يک ناو را از وسط دونيم ميکند روبرو خواهد شد.سيستمهاي ضد موشک اين نوع ناوها براي زدن موشکهاي سان برن که با سرعت حدودا 700متر در ثانيه حرکت ميکنند با مشکل جدي مواجه هستند پس چگونه ميتوانند با موشکهاي شهاب3 مواجه شوند؟؟؟
    سيستمهاي راداري ايران توسط 3سيستم ضد الکترونيک محافظت ميشوند. هواپيماهاي EA-6B پراولر بايد اين 3لايه ي ضد الکترونيک را هک کنند که اين خود مشکل بزرگي است و زمان زيادي را ميطلبد.
    ما با رادارهاي پلنا , کاشف , مطلع فجر , کاستا و نبو اساسا هواپيماهاي ضد رادار آمريکا را قبول نداريم و کافي است اين هواپيماها وارد حريم هوايي ايران شود , آنوقت ايران از بقاياي لاشه هاي اين هواپيماها موزه ي دفاع مقدس ديگري خواهد ساخت.
    + بي نشان 

    ناوچه هاي بزرگ ايراني در همان ثانيه اول جنگ بوسيله زيردريايي هاي پيشرفته و اژدر هاي آنها به قعر دريا خواهد رفت. و تنها قايق هاي بادي تندرو مخصوص عمليات انتحاري که برد کمي دارند و به ناوهاي آمريکايي نمي رسند باقي خواهد ماند.

    هواپيماهاي جنگنده ايران حتي فرصت بيرون آمدن از آشيانه هاي خود را پيدا نخواهند کرد و در همان دقايق اوليه نبرد و در خاموشي رادار هاي ايراني بوسيله بمب هاي الکتروني از کار خواهند افتاد و سپس بوسيله موشک هاي نسل جديد که قابليت نفوذ در 10 متر بتن را دارند از بين خواهند رفت. ايران کلا 40 فروند اف 14 عملياتي دارد. آسمان ايران بصورت ماهواره اي تحت کنترل کامل قرار خواهد گرفت و هيچ پرنده قادر به بلند شدن از فرود گاه نخواهد بود.

    در مورد سيستم هاي ضد موشک ايران که اکثر آنها با همکاري روسيه پليد و خيانتکار و کره شمالي عقب افتاده ساخته شده اند نمي توان اميدي داشت زيرا آنها قبل از اين که آغاز به کار کنند بصورت کامل هک شده و از کار خواهند ايستاد.

    همچنين بستن تنگه هرمز هيچ نفعي براي ايران نخواهد داشت. و هيچ ضرري براي آمريکا. چون آمريکا هيچ نيرويي در خليج فارس باقي نخواهد گذاشت. بنابراين ما زماني بايد مراقب باشيم که آمريکا نيرو هاي خود را از خليج فارس خارج کند.

    همچنين اگر بيشتر بدانيد موشک هاي ساحل به درياي ايران براي اينکه برد هاي بالا را مورد هدف قرار دهند نياز به بلند شدن يک عدد هليکوپتر و نشانگذاري ليزري دارند که همانطور که قبلا گفتم هيپ وسيله پرنده اي حتي هواپيماهاي بدون سرنشين قادر به بلند شدن از روي زمين نخواهند بود. بنابراين ناوهاي آمريکايي از تير رس آنها خارج خواهد بود.

    اگر ايران با کشور هاي عربي بصورت مستقيم وارد جنگ بشود کار خود را سخت تر خواهد کرد. زيرا آمريکا از نيروي زميني و هوايي آنها براي حملات بعدي به ايران استفاده خواهد کرد و برايش اهميتي ندارد که کل سرزمين اعراب با خاک يکسان شود همانطور که از بين بردن عراق برايش اهميتي نداشت. هدف او درگير کردن مسلمانان بايکديگر است تا بتواند به منافع شوم خود برسد . همانطور که ازدرگير بودن ايران با عراق در هشت سال نهايت استفاده و سود را برد و جيب هاي خود را با فروختن سلاح هاي مختلف به آنها پر نمود. او مي خواهد اين سلاح ها در نهايت در جنگي بين مسلمانان استفاده شود. بنابراين وارد شدن ايران در جنگ با اعراب تنها مساله را بغرنج تر خواهد نمود. و آنها را براي جنگ با ايران تشجيع خواهد نمود. يادمان نرود که القاعده و وهابيون با عقيده هاي افراطي در اين جنگ بر عليه ايران خواهند بود و نه آمريکا.

    پاسخ

    ناوچه ساعر اسرائيل به وسيله موشکهاي ساحل به دريا از پا درآمد.
    -موشکهاي فعال راداري ايران با برد حدود 400 کيلومتر بدون استفاده از ليزر ميتوانند ناوهاي امريکاييها ار در دريا سرنگون کنند به گونه اي که حتي ناو نفهمد از کجا خورده است.
    موشکهاي کروزآمريکا به دليل استفاده از سيستمهاي ماهوارهاي gps،دقت خود را در برابر اختلالات ماهوارهاي مکانيابي از دست خواهند داد،وفقط کافي است بمبهاي ضد ماهوارهاي ايران در مدار خاصي عمل کند وديگر.......
    نزديک به 40 درصد نفت وانرژي قسيلي جهان از تنگه هرمز مي گذرد،با بستن تنگه و.....ايران نه تنها آمريکا وبلکه تمام اروپا را زمينگير خواهد کرد،در صورتي که ايران نفت مورد نياز خودش را از طريق قفقاز وآسياي ميانه صادر خواهد کرد.
    آمريکا نام يکي از کلاسهاي زيردريايي ايران را به نام
    حفره سياه نامگذاري کرده بود چون با سونار و..... نمي شود ردگيري اش کرد ،اژدرهاي حوت ايران که توسط قايقهاي ضد رادار وزيردريايي هاي مختلف رادار گريز وکم سروصدا و... حمل ميشوند ،با سرعت معتدل 100 متر درثانيه به ناو حمله ور خواهند شد ،بدون اينکه ناو سيستم خاصي براي رهگيري اين اژدر پر سرعت داشته باشد ،ناو يا زير دريايي آسيب جدي خواهد ديد که در نهايت منجر به غرق آن ميشود...
    ايران مجهز به پدافندهاي ليزري ضد موشک وهمچنين ضد موشک شاهين با آن الگوريتم تعقيب فوق العاده اش است .سيستمهاي قيف ليزري ومنحرف کننده هاي کروز کمترين شانس را براي برخورد موشک به هدف را براي متحدين به ارمغان خواهد اورد...واکثر موشکها توسط سيستمهاي مصباح 1 با رادار 3 بعدي ناکام خواهند ماند.
    + کامبيز 
    باز اون قرص هاي قرمزتو فراموش کردي؟؟
    وقت به وقت بخور...
    پاسخ

    شايد هم تو از پدر مادرت قهر کردي؟
    ma upim ha!dus darid biayid
    پاسخ

    چشم سر مي زنم.. يا علي (ع)

    سلام

    با اجازه شمارو لينك كردم

    با سلام
    خوبيد
    از وبلاگتون من و همکارانم لذت برديم خيلي زيبا مطالبتون رو گلچين و با زباني شيوا مي نويسيد بنده و همکارانم در انجمن ارزشي ها شما کاربر گرامي را به فعاليت در انجمن فرهنگي مذهبي ارزشي ها دعوت مي نمائيم . لذا شما مي توانيد در قسمت هايي که علاقمند هستيد در انجمن به عنوان مدير يا کاربر افتخاري فعاليت نمائيد.
    لطفا بعد از عضويت در انجمن به کاربر خادم الحسين (ع) در زمينه هايي که مايل به فعاليت در انجمن هستيد پيام خصوصي ارسال نمائيد تا اين مدير گرامي انجمن ،کارهاي بعدي رو انجام دهد .
    منتظر حضور گرم شما در انجمن فرهنگي و مذهبي ارزشي ها مي باشيم .
    باتشکر جمعي از مديران انجمن ارزشي ها
    www.arzeshiha.ir
    + انصارالمهدي 

    سلام.من با جهنم وطن فروشان به روزم ومنتظر نظر شما هستم

    http://sharghkaroon.mihanblog.com/

     <      1   2   3   4   5      >