• وبلاگ : ناوشکن جنگ نرم
  • يادداشت : امپراتوري آمريكا در سايه رحم ايران
  • نظرات : 12 خصوصي ، 69 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + بي نشان 

    ناوچه هاي بزرگ ايراني در همان ثانيه اول جنگ بوسيله زيردريايي هاي پيشرفته و اژدر هاي آنها به قعر دريا خواهد رفت. و تنها قايق هاي بادي تندرو مخصوص عمليات انتحاري که برد کمي دارند و به ناوهاي آمريکايي نمي رسند باقي خواهد ماند.

    هواپيماهاي جنگنده ايران حتي فرصت بيرون آمدن از آشيانه هاي خود را پيدا نخواهند کرد و در همان دقايق اوليه نبرد و در خاموشي رادار هاي ايراني بوسيله بمب هاي الکتروني از کار خواهند افتاد و سپس بوسيله موشک هاي نسل جديد که قابليت نفوذ در 10 متر بتن را دارند از بين خواهند رفت. ايران کلا 40 فروند اف 14 عملياتي دارد. آسمان ايران بصورت ماهواره اي تحت کنترل کامل قرار خواهد گرفت و هيچ پرنده قادر به بلند شدن از فرود گاه نخواهد بود.

    در مورد سيستم هاي ضد موشک ايران که اکثر آنها با همکاري روسيه پليد و خيانتکار و کره شمالي عقب افتاده ساخته شده اند نمي توان اميدي داشت زيرا آنها قبل از اين که آغاز به کار کنند بصورت کامل هک شده و از کار خواهند ايستاد.

    همچنين بستن تنگه هرمز هيچ نفعي براي ايران نخواهد داشت. و هيچ ضرري براي آمريکا. چون آمريکا هيچ نيرويي در خليج فارس باقي نخواهد گذاشت. بنابراين ما زماني بايد مراقب باشيم که آمريکا نيرو هاي خود را از خليج فارس خارج کند.

    همچنين اگر بيشتر بدانيد موشک هاي ساحل به درياي ايران براي اينکه برد هاي بالا را مورد هدف قرار دهند نياز به بلند شدن يک عدد هليکوپتر و نشانگذاري ليزري دارند که همانطور که قبلا گفتم هيپ وسيله پرنده اي حتي هواپيماهاي بدون سرنشين قادر به بلند شدن از روي زمين نخواهند بود. بنابراين ناوهاي آمريکايي از تير رس آنها خارج خواهد بود.

    اگر ايران با کشور هاي عربي بصورت مستقيم وارد جنگ بشود کار خود را سخت تر خواهد کرد. زيرا آمريکا از نيروي زميني و هوايي آنها براي حملات بعدي به ايران استفاده خواهد کرد و برايش اهميتي ندارد که کل سرزمين اعراب با خاک يکسان شود همانطور که از بين بردن عراق برايش اهميتي نداشت. هدف او درگير کردن مسلمانان بايکديگر است تا بتواند به منافع شوم خود برسد . همانطور که ازدرگير بودن ايران با عراق در هشت سال نهايت استفاده و سود را برد و جيب هاي خود را با فروختن سلاح هاي مختلف به آنها پر نمود. او مي خواهد اين سلاح ها در نهايت در جنگي بين مسلمانان استفاده شود. بنابراين وارد شدن ايران در جنگ با اعراب تنها مساله را بغرنج تر خواهد نمود. و آنها را براي جنگ با ايران تشجيع خواهد نمود. يادمان نرود که القاعده و وهابيون با عقيده هاي افراطي در اين جنگ بر عليه ايران خواهند بود و نه آمريکا.

    پاسخ

    ناوچه ساعر اسرائيل به وسيله موشکهاي ساحل به دريا از پا درآمد.
    -موشکهاي فعال راداري ايران با برد حدود 400 کيلومتر بدون استفاده از ليزر ميتوانند ناوهاي امريکاييها ار در دريا سرنگون کنند به گونه اي که حتي ناو نفهمد از کجا خورده است.
    موشکهاي کروزآمريکا به دليل استفاده از سيستمهاي ماهوارهاي gps،دقت خود را در برابر اختلالات ماهوارهاي مکانيابي از دست خواهند داد،وفقط کافي است بمبهاي ضد ماهوارهاي ايران در مدار خاصي عمل کند وديگر.......
    نزديک به 40 درصد نفت وانرژي قسيلي جهان از تنگه هرمز مي گذرد،با بستن تنگه و.....ايران نه تنها آمريکا وبلکه تمام اروپا را زمينگير خواهد کرد،در صورتي که ايران نفت مورد نياز خودش را از طريق قفقاز وآسياي ميانه صادر خواهد کرد.
    آمريکا نام يکي از کلاسهاي زيردريايي ايران را به نام
    حفره سياه نامگذاري کرده بود چون با سونار و..... نمي شود ردگيري اش کرد ،اژدرهاي حوت ايران که توسط قايقهاي ضد رادار وزيردريايي هاي مختلف رادار گريز وکم سروصدا و... حمل ميشوند ،با سرعت معتدل 100 متر درثانيه به ناو حمله ور خواهند شد ،بدون اينکه ناو سيستم خاصي براي رهگيري اين اژدر پر سرعت داشته باشد ،ناو يا زير دريايي آسيب جدي خواهد ديد که در نهايت منجر به غرق آن ميشود...
    ايران مجهز به پدافندهاي ليزري ضد موشک وهمچنين ضد موشک شاهين با آن الگوريتم تعقيب فوق العاده اش است .سيستمهاي قيف ليزري ومنحرف کننده هاي کروز کمترين شانس را براي برخورد موشک به هدف را براي متحدين به ارمغان خواهد اورد...واکثر موشکها توسط سيستمهاي مصباح 1 با رادار 3 بعدي ناکام خواهند ماند.