• وبلاگ : ناوشکن جنگ نرم
  • يادداشت : امپراتوري آمريكا در سايه رحم ايران
  • نظرات : 12 خصوصي ، 69 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + بي نشان 

    همچنين در قسمتي که از حمله به اسرائيل و مراکز اتمي ديمونا گفتيد . اولا سيستم هاي جديد ضد موشک بهمين شلي ها که شما گفتيد از کار نخواهد افتاد . ثانيا اگر هم موشک هاي ايران بتواند مراکز اتمي را نابود کند تنها قربانيان آن فلسطيني ها خواهند بود زيرا به تعداد اسرائيلي هاي فلسطين اشغالي پناهگاه ها و تجهيزات ضد حملات هسته وجود دارد. و ثالثا اين باعث خواهد شد که بيت المقدس براي سال ها تحت تاثير اين آلودگي ها قرار بگيرد و رابعا مراکز اتمي بوسيله موشک هاي معمولي ايران قابل انهدام نيستند زيرا پوسته ضخيمي به قطر چندين متر از بتن و فولاد دارند.

    خامسا در صورت چنين حمله اي اسراييل همزمان با صد ها موشک حاوي کلاهک هسته اي و غير هسته اي ايران را هدف قرار خواهد داد و کوچکترين تعللي در اين قضيه نخواهد کرد. اين را من نمي گويم که بمن بگي نوکر اسراييل . من از اسراييل متنفرم و ميهن خودم ايران رو دوست دارم و نمي خواهم ايران کوچکترين آسيبي ببيند. بجاي جنگ کردن راههاي ديگري براي بزانو درآوردن دشمن است . و آن راه راهي نيست بجز پيشرفت اقتصادي و علمي همه جانبه. اگر نگاه کنيم کشور هايي که مانند سوئد و نروژ و سويس و ... کلا کشور هاي بيطرف بالاترين سطح زندگي را در دنيا دارند و کوچکترين ارتش ها متعلق به آنهاست . در عوض کشور هايي که مانند آمريکا ، شوروي سابق و انگليس و ... دائما بر طبل جنگ کوبيده اند مردمي بسيار فقير تر و بدبخت تر و در هراس تر دارند .

    پاسخ

    اولا :اگر موشک عاشورا با سرجنگي 1000 کيلوگرمي وبا سرعت حدود 8 کيلومتر در ثانيه به سقف نيروگاه برخورد کنند سقف نيروگاه آسيب جدي خواهد ديد واگر اين به 2دفعه انجام بگيرد نيروگاه منهدم خواهد شد.وبعد.... حمله اتمي به اين راحتي ها نخواهد بود اگر هم اينکار انجام شود ايران ديسيپرين مخصوص خودش را خواهد داشت..
    ثانيا-ايالات متحده آمريکا در سالي 2001 طي رزمابشي که بعدا از طبقه بندي خارج شد اعتراف کرد در صورت درگيري آمريکا با ايران ،ايالات متحده در 5الي10 دقيقه ، 16 ناو بزرگ خود را توسط حملات قايقهاي تندرو ايراني از دست خواهد داد.حالا باز هم بگوييد اينها آرمان گرايي است!!!
    الان نزديک به 10 سال از آن رزمايش مي گذرد وايران نسبت به 10 سال پيش پيشرفتهاي بسيار بيشتري کرده است........
    ثالثا-در موردناوچه ساعر رژيم اسرائيل هم حرفهاي مشابه شما را با ادبيات بزرگتر بيانمي کردند.،اما يک موشک ايراني رادار گريز توانست اين ناو چندصد ميلياردي را به آکواريومي براي ماهيهاي دريا بدل کند..قسمت جالبش اين بود که دقايقي قبل از انهدام ناو، سيد حسن نصرا.. در شبکه المنار اين هشدار را به آنها داد بود!
    يا علي (ع)