• وبلاگ : ناوشکن جنگ نرم
  • يادداشت : امپراتوري آمريكا در سايه رحم ايران
  • نظرات : 12 خصوصي ، 69 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + بي نشان 

    دوست عزيز هي مي گي ناوچه ساعر ال ناوچه ساعر بل!

    عزيزم اولا ناوچه ساعر قابل قياس با ناوهاي هواپيما بر با قطر بدنه بيش از يک متر و چندين ناوچه اسکورت نيست! ثانيا ناوچه ساعر در چند کيلومتري ساحل قرار داشت و به آساني قابل هدف گذاري بود. نه هزار کيلومتر آن طرف تر. اگر کمي بيشتر تحقيق کنيد در خواهيد يافت موشک هاي بالستيک نسل جديد دقت هدف گيري کمتر از يک متر دارند و براي اهداف ثابت به راحتي بکار خواهند رفت مگر اينکه ما بتوانيم مراکز هسته اي و نظامي مان را متحرک کنيم.

    ثالثا اسرائيلي ها گرفتار خود بزرگبيني بودند و احتمال همچين حمله اي را از طرف حزب الله نمي دادند حتي يک درصد.

    الان ديگر بي گدار به آب نخواهند زد.

    رابعا اي کاش اين چيز هايي که شما مي گفتي حقيقت داشت.

    خدا کند حقيقت داشته باشد و الا با اين ديپلماسي قرون وسطي ما بروز درگيري حتمي است. فقط زمان آن مشخص نيست.

    خامسا بجاي تکيه بر تجهيزات ايران بايد به خدا توکل داشته باشد و الا از لحاظ امکانات جنگي ما با دشمنمان قابل قياس نيستيم و اين را بايد فبول کنيم. با حاشا کردن اين قضيه در عمل چيزي تغيير نخواهد کرد.

    پاسخ

    ظاهرا شما يک طرفه داري به قاضي ميري!
    اولا در مورد ابرقدرتي ايران ان را يک نگاهي بکن:
    تفسير گزارش منتشره سازمان ملي اطلاعات (آمريکا) که بنيادي نظير "سيا" است درباره پيش بيني آينده جهان تا سال 2025 همچنان ادامه دارد. طبق اين پيش بيني، ايران با روند جاري تا آن سال به يکي از قدرت هاي جهاني تبديل و به عصر باستاني خود و همان نقشي را که داشت باز خواهد گشت.
    در مورد قسمتي از نظاميگري ايران در اعتراف آمريکاييها:
    ايالات متحده آمريکا در سالي 2001 طي رزمابشي که بعدا از طبقه بندي خارج شد اعتراف کرد در صورت درگيري آمريکا با ايران ،ايالات متحده در 5الي10 دقيقه ، 16 ناو بزرگ خود را توسط حملات قايقهاي تندرو ايراني از دست خواهد داد.حالا باز هم بگوييد اينها آرمان گرايي است!!!
    الان نزديک به 10 سال از آن رزمايش مي گذرد وايران نسبت به 10 سال پيش پيشرفتهاي بسيار بيشتري کرده است........
    واقعا جالب است که سيستمهاي فالانکس mk-4 نصب شده روي ناوچه ساعر و ساخت شرکت Raytheon Company بود که اين سيستم در کاتالوگهاي تبليغاتي خودش ،با نام اخرين مرز دفاعي براي ماندن معرفي ميشد اما ناو ساعر با وجود اخطار سيد حسن نصرا... به ناو آن هم چند دقيقه قبل از شليک موشک به ناو ،وبا وجود هدف قرار گرفتن ناوچه قبلي ساعر 4.5 اسرائيل ،باز هم اين ضد موشکها نتوانستند موشک حزب ا... را هدف قرار بدهند. شما بايد بدانيد،الان اين سيستم فالانکس روي تمام ناوهاي جنگي ايالات متحده اععم از ناو هواپيمابر و....نصب ميباشد.
    در موردناوچه ساعر رژيم اسرائيل هم حرفهاي مشابه شما را با ادبيات بزرگتر بيان مي کردند.،اما يک موشک ايراني رادار گريز توانست اين ناو چندصد ميلياردي را به آکواريومي براي ماهيهاي دريا بدل کند..قسمت جالبش اين بود که دقايقي قبل از انهدام ناو، سيد حسن نصرا.. در شبکه المنار اين هشدار را به آنها داد بود!
    يا علي (ع)