• وبلاگ : ناوشکن جنگ نرم
  • يادداشت : حجاب تاج سر جامعه
  • نظرات : 8 خصوصي ، 32 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + ايمان 
    اولا کامنت هاي من را سانسور کردي و به سوالات من اصلا جواب ندادي ،قصد نداشتم به همين علت به بحث ادامه بدم ولي فکر کردم شايد فرصت بيشتري براي پاسخ به سوالات من نياز داري در هرصورت اين آخرين پاسخ من به شما درصورت ادامه سانسور کامنتهايم ميباشد...
    درمورد مهدي هاشمي و آيت الله منتظري ...دوست عزيزمهدي هاشمي به جرم قتل اعدام نشد بلکه وي در تاريخ ??/?/? به جرم «فعاليت عليه نظام جمهوري اسلامي» اعدام شد. يعني دوسال قبل از عزل آيت الله منتظري از قائم مقامي رهبري.اما تمام مخالفت آيت الله منتظري به محاکمه او در وزارت اطلاعات(نه دادگستري) و اعترافات تلويزيوني برميگشت که تحت فشار(مثل اعترافات فعالين پس از انتخابات بود)از ايشون در مورد خود و ديگران گرفته شده بود .پر واضح است که هيچ کس حاضر نيست در شرايط عادي بر عليه خود اعتراف کند ثانيا آيت الله منتظري طي نامه‌اي در تاريخ 24/9/65 از آيت الله خميني خواستند: "خواهشمندم دستور فرماييد که جرايم و اتهامات سيدمهدي هاشمي و افراد مربوط به وي بدون اغماض و با کمال دقت مطابق موازين عدل اسلامي ولوبلغ مابلغ رسيدگي شود؛ و مبادا ارتباط سببي ايشان و يا ديگران با اينجانب و يا هر کس و يا رعايت حرمت اين و آن مانع تحقيق و رسيدگي گردد..."
    در ضمن لازم به يادآوري است که کليه مسائلي که مربوط به مواد منفجره خانه تيمي و ... عنوان مي‌گردد همه مربوط مي شود به سازمان نهضت‌هاي آزاديبخش که سيدمهدي هاشمي با حکم مسئولين وقت در آنها منصوب شده بود...اما نکته جالبتر اينکه مهدي هاشمي به پيشنهاد آيت الله خامنه اي در شوراي انقلاب و نيز با تصويب شوراي انقلاب عهده دار مسوليت واحد نهضت‌هاي آزاديبخش سپاه پاسداران شده بود و نيز در پي ترور ائمه جماعات شهرهاي بزرگ، از سوي محسن رضايي فرمانده کل سپاه پاسداران حکم ديگري مبني بر رسيدگي به نارسايي‌هاي حفاظتي روحانيون و ائمه جمعه و ارائه گزارش به آيت الله خميني به ايشان داده شد. ( کتاب واقعيتها و قضاوتها صفحه 222 که در سايت آيت الله منتظري موجود است)...اما دوست عزيز اعتراض به قتل عام سال 67 اوج انسانيت آيت الله منتظري بود که براي دفاع از مخالفين خودش حاضر شد حتي از رهبري کشور بگذرد و در برابر ظلم سکونت نکند اگر ايشان قدرت طلب بود با چند ماه سکوت ميتوانست به رهبري برسد واحتمالا الان امثال شما در مدح او سينه ميزديد.دوست عزيز قتل عام 67 با حکم آيت الله خميني در مورد محکوميني اجرا شد که در حال گذارندن دوران محکوميت بودند يا محکوميت آنها در حال پايان بود و اساسا نميتوانستند هيچگونه دخالتي در حمله منافقين به کشور داشته باشند
    نامه اول آيت الله منتظري به آيت الله خميني در مورد اعدام هاي 67:
    پس از عرض سلام و تحيت، به عرض مي‎رساند راجع به دستور اخير حضرتعالي مبني بر اعدام منافقين موجود در زندانها، اعدام بازداشت شدگان حادثه اخير را ملت و جامعه پذيرا است و ظاهرا اثر سوئي ندارد ولي اعدام موجودين از سابق در زندانها
    اولا در شرايط فعلي حمل بر كينه توزي و انتقام جوئي مي‎شود
    و ثانيا خانواده هاي بسياري را كه نوعا متدين و انقلابي مي‎باشند ناراحت و داغدار مي‎كند و آنان جدا زده مي‎شوند.
    و ثالثا بسياري از آنان سرموضع نيستند ولي بعضي از مسئولين تند با آنان معامله سرموضع مي‎كنند.
    و رابعا در شرايط فعلي كه با فشارها و حملات اخير صدام و منافقين، ما در دنيا چهره مظلوم به خود گرفته ايم و بسياري از رسانه ها و شخصيتها از ما دفاع مي‎كنند، صلاح نظام و حضرتعالي نيست كه يكدفعه تبليغات عليه ما شروع شود.
    و خامسا افرادي كه به وسيله دادگاهها با موازيني در سابق محكوم به كمتر از اعدام شده اند اعدام كردن آنان بدون مقدمه و بدون فعاليت تازه اي بي اعتنائي به همه موازين قضايي و احكام قضات است و عكس العمل خوب ندارد.
    و سادسا مسئولين قضائي و دادستاني و اطلاعات ما در سطح مقدس اردبيلي نيستند و اشتباهات و تاثر از جو بسيار و فراوان است و با حكم اخير حضرتعالي بسا بي گناهاني و يا كم گناهاني هم اعدام مي‎شوند، و در امور مهمه احتمال هم منجز است .
    و سابعا ما تا حال از كشتنها و خشونتها نتيجه اي نگرفته ايم جز اينكه تبليغات را عليه خود زياد كرده ايم و جاذبه منافقين و ضد انقلاب را بيشتر نموده ايم، بجاست مدتي با رحمت و عطوفت برخورد شود كه قطعا براي بسياري جاذبه خواهد داشت .
    و ثامنا اگر فرضا بر دستور خودتان اصرار داريد اقلا دستور دهيد ملاك اتفاق نظر قاضي و دادستان و مسئول اطلاعات باشد نه اكثريت، و زنان هم استثنا شوند مخصوصا زنان بچه دار; و بالاخره اعدام چند هزار نفر در ظرف چند روز، هم عكس العمل خوب ندارد و هم خالي از خطا نخواهد بود و بعضي از قضات متدين بسيار ناراحت بودند، و بجاست اين حديث شريف مورد توجه واقع شود: قال رسول الله (ص): "ادرئوا الحدود عن المسلمين ما استطعتم فان كان له مخرج فخلوا سبيله فان الامام ان يخطي في العفو خير من ان يخطي في العقو به ". والسلام عليكم و ادام الله ظلكم
    ‏16 ذي الحجه 1408 - ‏67/5/9 ‏
    حسينعلي منتظري
    متن نامه با دستخط آيت الله منتظري را ميتواني از اينجا ببيني:
    http://www.amontazeri.com/farsi/khaterat/html/0567.htm
    پاسخ

    اگر حکم رهبر فرزانه انقلاب مبني از حفاظت از جان، جناب منتظري نبود واگر گارد حفاظت بيت رهبر بزرگ وعظيم اشان انقلاب براي حفاظت از جناب منتظري به منزل اين آقا ارسال نميشد!،چگونه آقاي منتظري ميتوانست از مردمي که از سخنراني ضد ولايت فقيه ايشان ،خشمگينانه به سمت او ميآمدند فرار کند.....البته من به شما تذکر ميدهم که آنقدرسنگ اينان، را به سينه ات نزني ،چون طرفداران شما کساني هستند با هداياي ويژه برا ي مردم ايرا ن :مانند آمريکا(زدن هواپيماي مسافربري ايران)واسرائيل(کشتن مردم توسط کماندوهاي اسرائيلي در تظاهرات عليه رژيم چهلوي وسبزي)- وفرانسه( هواپيماهاي ميراژ اهداي بمب اتمي به عراق براي زدن ايران،نيروگاه اتمي اوسيراک)- آلمان(بمب هاي شيميايي)- انگليس که نگو..... وسازمان مجاهدين خلق (سلاخي کردم مردم بيگناه ايران .ترور -قتل -آدمربايي) شما درگمراهي خويش سرگرداني جناب ايمان....آخرش ميخواهي کجا را فتح کني... وقتي که گنده تر از تو هم کاري را از پيش نبردند!!!!