• وبلاگ : ناوشکن جنگ نرم
  • يادداشت : ايران نفس کش ميطلبد!
  • نظرات : 12 خصوصي ، 44 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <      1   2   3      >
     
    + به دنبال گمگشته 


    با سلام

    براي يه عده از دوستان يه توصيه داشتم و اونم اينه که :

    ظهور نزديک است . لطفا به خودتون بياين

    البته بنده خودم را مستثني از اين افراد نمي دانم .

    به قول اون آقا فرخ خان که هم سال ماها سگ هستيم بايد بگم :

    سگ امام زمان عج الله تعالي بهترين نوکري براي آقاست و بس

    در ضمن بنده منتظر اون آقا فرخ خان هستم . لطفا جهت اعلام موجوديت بگويد : حاضـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــر

    ------------------------------------------

    هر يک از ما گمگشته اي داريم ...

    با تشکر

    به دنبال گمگشته

    با سلام وعرض خسته نباشيد خدمت شما دوست عزيز.
    با مقايسه جنبش سبز لجني ميرحسين موسوي با مردمان آگاه وبا بصيرت مصر به صورت تصوير ومتن بروز هستم.
    از شما دعوت مي شود تا نظرتان را درباره اين تفاوت ها بيان كنيد...
    منتظر حضور گرم وپر مهرتون هستم.[گل][بدرود]

    سلام و خداقوت
    ان شاءالله همه آماده ظهور باشيم

    شما که از لحاظ فني و تخصصي در اين زمينه ها اطلاع داريد خوبه که اطلاعات کافي در مورد اين ناوها و مقايسه قدرت عمل نظامي ايران و اسرائيل - امريکا بديد. ممنون مي شيم
    اجرکم عندالله
    + به دنبال گمگشته 

    با سلام

    در جواب اون آقا فرخ که با نزاکت و ادبشون واقعا شخصيت خودشان را که در طي اين چند سالي که زندگي کردند با استفاده از صفاتي که در ميان خانواده -- پدر و مادر - خواهر و برادر و ... که استفاده ميکنند
    بايد عرض کنم که :

    اولا : شما که اينقدر نگران اين مملکت کوروشيان هستيد بايد از الفاظ درست استفاده کنيد وقتي ميخوايد نظرتون رو به ديگران تحميل کنيد

    دوما : دقت کرديد وقتي سني در مسجد شيعه ها نماز مي خونند شيعه ها کاري به کارشون ندارند - ولي اگر شيعه اي در مسجد سني ها نماز بخونه کاري با شيعه مي کنند که ...

    شما هم که جماران 110 را سگ اين نظام مي دونين بايد در جريان باشيد شما جزء اون گروه دومي هستيد .

    از خداوندي که از ترکيب مولکول هاي نر و ماده و تشکليل نطفه و تبديل آن به جنين و دميدن روح به آن توسط خداوند عزوجل به آن و رشد کردند اين انسان تا ... رشد کرد تا الان آن فرد که شما باشي که ميفرمائيد کساني که مدافع اسلام هستند که همين اسلام باعث ميشود انساني که در اين دنيا 70 سال زندگي ميکنه در اون دنيا بي نهايت زمان در کنار زنان زيباي حورائي عشق و حال کنند - واقعا صفت سگ بودن براي با نگاه داشتن پرچم قرآن و اهل بيت عليه السلام شرفش بالاتر از افرادي که عقيدشون البته ببخشيد ها ناراحت نشي است

    و بس

    --------------------------------------------

    هريک از ما گمگشته اي داريم ... گمگشته ي شما کيست ؟

    با تشکر

    به دنبال گمگشته

    پاسخ

    ممنون از نظرتون...يا علي (ع)
    سلام آقاي افتخاري . توضيحي براي لينک شما در وبلاگ ما درج که با قراردادن نشانگر ماوس روي لينک مشخص ميشود چنانچه نظري داريد اعلام تا اصلاح گردد. متن بصورت زير ميباشد:
    ناوشکن جنگ نرم وبلاگي است خاص با گزارشات متعدد در خصوص توانمنديهاي مختلف ايران و بخصوص توان سياسي و نظامي و همچنين جنگ نرم افزاري که تلاش و زحمات بسيار از جمله شاخصهاي اين تارنماي مفيد ميباشد
    ضمنا ما اخيرا در يک مسابقه وبلاگي شرکت کرديم در صورت صلاحديد ؛ فقط با کليک دادن امتياز بوبلاگ ما فراموش نشود . ممنون
    http://bahoo.blogfa.com
    http://sorbon.blogfa.com

    پاسخ

    ممنتون از لطفتون
    يا علي(ع)
    + توصيه 
    فقط مي خواستم بهت بگم اگه همين جوري پيش بري پا جاي اون خدا نيامرز گوبلز مي گذاري!
    پاسخ

    هر گردي گردو نيست،شما حساب کار خودت رو داشته باش..........
    + نوبت تهم ميشه 

    يوزف گوبلز در ???? به دنيا آمد. او به علت ناتواني جسمي از شرکت در جنگ جهاني اول معاف بود.

    او به تحصيل در رشته‌هاي تاريخ و ادبيات پرداخت و در سال ???? به حزب نازي پيوست.

    در سال ???? گوبلز به مقام وزارت پروپاگاندا در رايش سوم رسيد و اين سمت را تا هنگام مرگ در ???? در اختيار داشت.

    در هنگام وزارت او تمام شاخه‌هاي رسانه‌هاي عمومي و هنر را در اختيار داشت و تمام سعي خود را براي جمع کردن مردم پشت هيتلر و دولت او به کار بست.

    در هنگام جنگ جهاني دوم، وقتي که تبليغات براي نازيسم از اهميتي دو چندان برخوردار بود، کار گوبلز نيز چند برابر شد.

    اوج فعاليتهاي ضديهودي او در سازماندهي «شب بلورين» در شب دهم نوامبر بود. از سال ???? به بعد گوبلز مدير مجله? هفتگي «Das Reich» بود که در سرمقاله? آن همواره درباره? «پيروزي نهايي» در آينده? نزديک مي‌نوشت و از اختراع سلاح‌هاي معجزه‌آميز خيالي خبر مي‌داد. بعد از شکست آلماني‌ها در استالينگراد، گوبلز سخنراني‌اي عوام‌فريبانه و تبليغاتي در برلين ايراد کرد که در آن اين جمله? مشهور خود را فرياد مي‌زد: «آيا جنگ مطلق را مي‌خواهيد؟» Wollt) Ihr den totalen Krieg)[?]

    او حتي وقتي شکست آلمان در جنگ قطعي شده بود، به هيتلر وفادار ماند و نهايتاً پس از ورود ارتش سرخ به برلين در ? مه ???? خودکشي کرد. وي به هنگام مرگ تنها ?? سال داشت.

    پاسخ

    خوب اگه تو دوست داري اينجوري فکر کني من مانعنميشوم!
    هر طور که مايلي...........
    به قول؟؟؟؟هر کي رو توي قبر خودش ميگذارند.!
    + شهاب ثاقب 
    بر ايران و اسلام درود.
    درود بر بسيجي، مرگ بر خائن..
    دمت گرم خوب نوشتي.
    يا علي (ع)

    سلام اقا جون

    پاسخ

    و عليکم السلام...
    + ااي 
    "استبداد دينى كارش اين است كه مطالب و سخنانى از دين را گرفته و ظاهر خود را آن طور كه جلب كننده عوام ساده باشد، مى‌آرايند و مردمى را كه از اصول دين بى‌خبرند و به اساس دعوت پيامبران گرامى آشنائى ندارند، مى‌فريبند و مطيع خود مى‌سازند و با اين روش فريبنده، به نام غمخوارى دين و نگهدارى آئين، سايه شيطانى را بر سر مردم مى‌گسترانند و در زير اين سايه شوم جهل و ذلت، مردم را نگاه مى‌دارند. اين دسته چون با عواطف پاك مردم سر و كار دارند و در پشت سنگر محكم دين نشسته‌اند، خطرشان بيشتر و دفع‌شان دشوارتر است، اين شعبه از عوام در ذى دين، ترويج مى‌كند و علماى آشنا به اصول و مبانى و مجاهد را به گوشه گيرى و انزوا سوق مى‌دهد و در لباس طرفدارى از توحيد، متوليان بتكده و ترويج كنندگان بت پرستى هستند".
    پاسخ

    شهر که شلوغ ميشه قورباغه،هفتير کش ميشه!
    چرا بحث رو عوض ميکني؟آب رو بريز اونجايي که ميسوزه چرا جاي ديگه اي ميريزي!
    + سانديس خور کش 
    "علاج استبداد دينى سخت‌ترين و دشوارترين درمان‌ها، بلكه در حد غيرممكن است، زيرا استبداد سياسى به زور و قهر متكى است و استبداد دينى به "خدعه و تدليس"، نتيجه استبداد سياسى مالك شدن "تن"هاست و نتيجه استبداد دينى مالك شدن "دل"ها!"
    همين روزا دستتون واسه همه رو ميشه سانديس خور جونم! بعد ببين باز اين کارا فايده اي نداره ! وقتي آدم کارت سوخت مفت داشته باشه راه ميفته ميره سوريه اونم به کشتي ديزلي! بدبخت ما که يه ليتر هم واسمون نمونده!
    پاسخ

    مريض بعدي!
    + گمنام 
    انشاا...يران پيروز منطقه!
    يا علي (ع)
    + ugd 
    سالهاست روسيه خزر و نفت و گاز شمال را غارت ميکند اما عليه ايران همدست با جامعه جهاني ميشود
    سوريه سالهاست نفت مجاني ميگيرد و با اعراب در قطعنامه ها در شوراي خليج و کشورهاي عربي هم دست ا ست
    لبنان آنهمه خورد ولي عليه ج ا راي داد در سازمان ملل
    پايه سياست خارجي جمهوري ا سلامي غلط است چون بر اساس باج به همه براي مثلا باج ندادن به آمريکاست !
    شما هم اگر صداقت داشته باشد همه موارد را محکوم ميکنيد نه فقط اين موارد را .
    پاسخ

    کدام نفت مجاني براي لبنان؟شما اگر مقداري سياست داشتيد مي دانستيد اين کار ايران، خاکريز فرهنگي است نه باج وخراج!!!!!
    و اما اندر سياست غلط ايران از ديد رسانه هاي غربي:
    مجله آمريكايي «فارين پالسي» درمقاله‌اي با عنوان "اوباما در حال كمك به ايران است " تاكيد مي‌كند مديريت نادرست و ضعيف واشنگتن در قبال ناآرامي‌هاي خاورميانه در واقع به نفع ايران در حال تمام شدن است.
    + lpl 
    قدرت نرم ترکيه در ايام حکومت “جورج بوش” ?? درصد مردم ترکيه نگاه منفي به او داشتند و در نظرسنجي اخير هم ?? درصد پرسش شوندگان “آمريکاي اوباما” را نيز دشمن کشور خود محسوب کرده اند.در عين حال دولت ترکيه توانسته است ارتباط خوب خود را با امريکا و اروپا ادامه دهد وامنيت و منافع ملي خود را تأمين کند و هم جايگاه خود را در منطقه و جهان ارتقا دهد و افکار عمومي جهان عرب را نيز جلب کند به گونه‌اي که بسياري از اعراب اکنون”اردوغان” را قهرمان جهان اسلام مي دانند. مطابق نظرسنجي مؤسسه TESEV نيز ?? درصد اعراب نگاه مثبت به ترکيه دارند و آنرا الگوي موفق ” سنتز اسلام و دموکراسي” به حساب مي آورند.(?) به اين ترتيب حتي آن بخشي از جهان عرب و جهان اسلام که به آقاي احمدي نژاد نگرش مثبت دارند هرگز او را سرمشقي که بايد از آن پيروي کرد محسوب نمي‌کنند (?) بلکه نگاه مثبت آن ها به او صرفا از بغض اسراييل و آمريکا و روانشناسي تحقيرشدگي توجيه مي‌شود.(?)
    پاسخ

    «فارين پالسي» گزارش كرد؛
    اوباما با بي‌تجربگي در حال واگذاري خاورميانه به جمهوري اسلامي ايران است
    خبرگزاري فارس: يك مجله آمريكايي در مقاله‌اي تاكيد كرد مديريت خام و بي‌تجربه واشنگتن در قبال ناآرامي‌هاي خاورميانه تحولات را نفع جمهوري اسلامي ايران كرده است.
    به گزارش فارس، مجله آمريكايي «فارين پالسي» درمقاله‌اي با عنوان "اوباما در حال كمك به ايران است " تاكيد مي‌كند مديريت نادرست و ضعيف واشنگتن در قبال ناآرامي‌هاي خاورميانه در واقع به نفع ايران در حال تمام شدن است.
    اين مجله آمريكايي در ادامه به ادعاي جرج سوروس عامل كودتاهاي مخملي در جهان و يكي از معروفترين سرمايه‌داران يهودي اشاره كرد كه هفته گذشته در برنامه‌اي در تلويزيون سي‌ان‌ان مدعي شد، حاضر است شرط ببندد كه نظام ايران تا يك سال آينده سقوط خواهد كرد، و نوشت: جرج سوروس هفته گذشته در برنامه شبكه تلويزيوني سي‌ان‌ان گفت كه حكومت ايران ظرف مدت يكسال سرنگون خواهد شد. ولي ما مي‌خواهيم اين مدت را افزايش دهيم و شرط ببنديم كه نه تنها جمهوري اسلامي در ظرف مدت يك سال دولت ايران خواهد بود بلكه از حالا به مدت يكسال توازن قوا در خاورميانه به شكل قطعي‌تري حتي بيش از پيش به نفع ايران رقم خواهد خورد.
    درست يك دهه قبل، در آستانه حملات 11 سپتامبر، آمريكا آنچه سياستمداران دوست دارند آن را يك اردوگاه "ميانه رو " قدرتمند توصيف كنند در منطقه خاورميانه برپا كرد كه در جهت صلح همراه با گفت‌وگو با اسرائيل و همكاري راهبردي با واشنگتن بود.
    كشورهايي كه در اردوگاه ميانه‌روي آمريكا بودند عبارت بودند از مصر،‌ اردن، عربستان سعودي و ديگر كشورهاي خليج فارس به علاوه مغرب، تونس و تركيه. در طرف ديگر جمهوري اسلامي متحداني مانند سوريه و همچنين گروه‌هاي ديگر مانند حماس و حزب الله داشت. ديگر كشورهاي راديكال مانند عراق كه تحت سلطه صدام حسين و ليبي كه در اختيار قذافي بود، بيشتر از پيش منزوي شدند.
    فارين پالسي در ادامه با اشاره به سقوط حسني مبارك در مصر نوشت: قطعا هر دولتي در قاهره روي كار بيايد تمايل نخواهد داشت تا به همكاري با اسرائيل به منظور تحميل محاصره غزه يا ادامه برنامه زندان‌هاي سيا بپردازد.
    اين نشريه آمريكايي افزود: در سطحي راهبردي‌تر، رويكرد دولت اوباما پس از بن علي و مبارك در قبال ايران منافع مهم آمريكا را در خطر جديد قرار داده است. رويكرد اوباما در وهله اول احتمال تعامل سازنده با يك جمهوري اسلامي روز به روز موثرتر در ايران را به خطر مي‌اندازد. از اين گذشته، در زمانيكه آمريكا بايد متوجه شود كه چگونه با جنبش‌هاي اسلامگراي مسقتل، مشروع و واقعي برخورد تعامل كند؛ جنبش‌هايي كه به احتمال زياد جايگزين حكومت‌هاي استبدادي حامي آمريكا در سراسر خاورميانه خواهند شد، رويكرد دولت اوباما در قبال ايران سياست آمريكا را دقيقا در جهت مخالف به پيش مي‌برد.
    فارين پالسي در پايان نوشت: آمريكا با چالش‌هاي جدي در خاورميانه روبه‌رو مي‌شود. جايگاه راهبردي آن در بخش حياتي دنيا در جلوي چشمان ما در حال از بين رفتن است و تخيلات بيش از حد درباره تغيير رژيم در ايران تنها اوضاع را بدتر خواهد كرد.
    + وطن فروش بي مايه 
    تقديم به وطن فوشان بي مايه!
    «فارين پالسي» گزارش كرد؛
    اوباما با بي‌تجربگي در حال واگذاري خاورميانه به جمهوري اسلامي ايران است
    خبرگزاري فارس: يك مجله آمريكايي در مقاله‌اي تاكيد كرد مديريت خام و بي‌تجربه واشنگتن در قبال ناآرامي‌هاي خاورميانه تحولات را نفع جمهوري اسلامي ايران كرده است.


    به گزارش فارس، مجله آمريكايي «فارين پالسي» درمقاله‌اي با عنوان "اوباما در حال كمك به ايران است " تاكيد مي‌كند مديريت نادرست و ضعيف واشنگتن در قبال ناآرامي‌هاي خاورميانه در واقع به نفع ايران در حال تمام شدن است.
    اين مجله آمريكايي در ادامه به ادعاي جرج سوروس عامل كودتاهاي مخملي در جهان و يكي از معروفترين سرمايه‌داران يهودي اشاره كرد كه هفته گذشته در برنامه‌اي در تلويزيون سي‌ان‌ان مدعي شد، حاضر است شرط ببندد كه نظام ايران تا يك سال آينده سقوط خواهد كرد، و نوشت: جرج سوروس هفته گذشته در برنامه شبكه تلويزيوني سي‌ان‌ان گفت كه حكومت ايران ظرف مدت يكسال سرنگون خواهد شد. ولي ما مي‌خواهيم اين مدت را افزايش دهيم و شرط ببنديم كه نه تنها جمهوري اسلامي در ظرف مدت يك سال دولت ايران خواهد بود بلكه از حالا به مدت يكسال توازن قوا در خاورميانه به شكل قطعي‌تري حتي بيش از پيش به نفع ايران رقم خواهد خورد.

    درست يك دهه قبل، در آستانه حملات 11 سپتامبر، آمريكا آنچه سياستمداران دوست دارند آن را يك اردوگاه "ميانه رو " قدرتمند توصيف كنند در منطقه خاورميانه برپا كرد كه در جهت صلح همراه با گفت‌وگو با اسرائيل و همكاري راهبردي با واشنگتن بود.

    كشورهايي كه در اردوگاه ميانه‌روي آمريكا بودند عبارت بودند از مصر،‌ اردن، عربستان سعودي و ديگر كشورهاي خليج فارس به علاوه مغرب، تونس و تركيه. در طرف ديگر جمهوري اسلامي متحداني مانند سوريه و همچنين گروه‌هاي ديگر مانند حماس و حزب الله داشت. ديگر كشورهاي راديكال مانند عراق كه تحت سلطه صدام حسين و ليبي كه در اختيار قذافي بود، بيشتر از پيش منزوي شدند.

    فارين پالسي در ادامه با اشاره به سقوط حسني مبارك در مصر نوشت: قطعا هر دولتي در قاهره روي كار بيايد تمايل نخواهد داشت تا به همكاري با اسرائيل به منظور تحميل محاصره غزه يا ادامه برنامه زندان‌هاي سيا بپردازد.

    اين نشريه آمريكايي افزود: در سطحي راهبردي‌تر، رويكرد دولت اوباما پس از بن علي و مبارك در قبال ايران منافع مهم آمريكا را در خطر جديد قرار داده است. رويكرد اوباما در وهله اول احتمال تعامل سازنده با يك جمهوري اسلامي روز به روز موثرتر در ايران را به خطر مي‌اندازد. از اين گذشته، در زمانيكه آمريكا بايد متوجه شود كه چگونه با جنبش‌هاي اسلامگراي مسقتل، مشروع و واقعي برخورد تعامل كند؛ جنبش‌هايي كه به احتمال زياد جايگزين حكومت‌هاي استبدادي حامي آمريكا در سراسر خاورميانه خواهند شد، رويكرد دولت اوباما در قبال ايران سياست آمريكا را دقيقا در جهت مخالف به پيش مي‌برد.
    فارين پالسي در پايان نوشت: آمريكا با چالش‌هاي جدي در خاورميانه روبه‌رو مي‌شود. جايگاه راهبردي آن در بخش حياتي دنيا در جلوي چشمان ما در حال از بين رفتن است و تخيلات بيش از حد درباره تغيير رژيم در ايران تنها اوضاع را بدتر خواهد كرد.
     <      1   2   3      >