• وبلاگ : ناوشکن جنگ نرم
  • يادداشت : نبرد
  • نظرات : 1 خصوصي ، 7 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + احسان 


    سلام

    خيييييييلي جالب بود ميون اين ههههههمه نظر!!!!! که بازديد کننده هاي بيشمار مطلب شما داشت برام جالب بود فقط يه نفر خوشش اومده.

    مشت نمونه خرواره راستي اولاً ،دوماً، ثانياًً ...و اين همه کلمه عربي واسه چيه ؟؟؟؟؟

    خدا شفات بده

    پاسخ

    عده زيادي بخاطر سوختن به آمده بودند تا بلکه خنکاي دلشان شود،چون بعضي از آنها نمي خواستند آمريکا را ناراحت ببينندالبته اگر کامل ميخوندي ميفهميدي عده زيادي هم خوشششون اومده بود !!!!
    مريض بعدي..............
    + سينا 
    در ابتدا ايران ضعيف ميشه .
    حدود يک سال دوام مياره
    بعد يک سال نابود ميشه
    اين حرف من خيلي هم دور از انتظار نيست با اين وضع تجهيزات نظامي کهنه و قديمي ، مخصوصا نيروي هوايي
    پاسخ

    اين فقط يک نظر احساسي است!
    + مير حسين موسوي 

    من نمي دونم بهت چي بگم ... از دست شما آدم بي منطق

    دريق از يک ذره منطق ، چرا فقط مي خواهي با تخريب و مثال هاي بي محتوا بپيچوني برات متاسفم.

    پاسخ

    باشه بهش ميم..... ولي بابت نظرت ممنونم
    + مير حسين موسوي 

    بي سلام مي رم به درخواست شما برسم .

    توجه به مقايسه تجهيزات نظامي آمريکا با ايران و تسلط آمريکا به منطقه احتمال دارد ضربه محکمي به ايران بزند که ديگر نتواند کمرش را راست کند. ايران هم با اون موشکهايي که داره فقط شايد بتونه منافع آمريکا را در منطقه مورد خطر قرار بده و با توجه فاصله آمريکا با ايران هيچ مرگش نميزنه . حتي اگر ايران تمام منافع آمريکا را در منطقه نابود کند اما باز خود کشور آمريکا دور از حملات ايران قرار مي گيرد ، اما ايران؛ جنگ در داخل کشور يا مرزهايش رخ مي دهد و اين را نبايد ناديده بگيريم که هرچه قدر که در تجهيزات نظامي به قدرت رسيده باشيم اما توي اين مدت به همان اندازه شايد هم چند برابر بيشتر آمريکا پيشرفت کرده و بي تفاوت نسبت به استرانژيک ايران نبوده
    به هر حال اگر جنگي ميان ايران و آمريکا صوت بگيرد بيشتر جنگ هوايي است تا جنگ زميني که ايران متکي به نيروهاي زميني اش باشد . در ضمن همان طور که ايران جهت زدن ناوهاي هاي آمريکا قايق هاي تند رو و موشک ها و رادار و جنگ الکترونيک و ... ساخته آمريکا مطمئناً جهت مقابله با اين موارد فکري کرده و باز هم مي گم آمريکا آنقدر هم احمق نيست که بي تفاوت بماند و دست روي دست خود بگذارد.

    بعدشم هدف آمريکا و غرب ايران نيست ... ايران فقط يک بهانه است که آنها در منطقه حضور داشته باشند ... چون هدف اصلي ظهور امام زمان است و خود را براي جنگ آخر زمان آماده مي کنند.

    سايه آقاتون بر سرتون باشه تا آخر ببينيم چي ميشه !

    شماها فقط شعار مي دهيد که متيع رهبرتونيد و گرنه توي فتنه ي سال پيش چه غلطي کردي ؟ فقط از ترس نشستي توي خونتون و از ترس حتي براي خريد نون بيرون نميومدي چه برسه که بري توي مناطق اقتشاش و جلوي اونها را بگيري.اگر که اون تعداد بسيجي نبودند اقتشاشگران صدا و سيما ، بيت رهبري و جاهاي کليدي را گرفته بودند ؛ اين يک موردش است ، وقتي آقاتون حکم جهاد داد تا برويد از غزه دفاع کنيد ، رفتي پشت در فرودگاه يا سفارت خانه ها تحسن کني ؟ که حرف آقات روي زمين نمونه اصلا لباس رزم پوشيدي يا باز هم براي خودت توجيه آوردي ... اگر رفته بوديد که از چند صد نفر بيشتر مي شديد ، نکنه که فقط همين قدر هستيد ؟ امسال شما موقع جنگ زياد بودند ... اگر همه آدم هاي مذهبي که ادعاي ولايت پذيري دارند مي رفتند جبهه هيچ وقت اينقدر جنگ طول نمي کشيد و امام تون جام زهر را نمي نوشيد.

    پاسخ

    آقاي ميرحسين بني صدرعزيز : اولا سلام ،گذشته از غلطهاي املايي بکار رفته شما در اين کامنت ولي بايد بگم که اولا.. ايالات متحده آمريکا که جرات حمله به ايران را ندارند که هيچ، اغتشاشگران بي جنبه جاي خودشون..... ثانيا: يعني شما واقعا فکر ميکرديد که آن جماعت رسوايي که که حداکثر کارشون آتيش زدن مساجد وحمله به مردم بي دفاع وبرهنه شدن توي خيابانهابودميتوانستند کاري بيش از اين، به پيش ببرند (مورچه چيه که کله پاچش چي باشه؟) ثالثا اين امام بزرگوار ورهبر ما از سياره ديگه نيومدند که اينطور صحبت ميکنيد بالاخره اين دو بزرگوار،ولي وآقا وامام شماهم بوده اند ،هستند وخواهند بود ، چه شما بخواهيد چه نخواهيد!!!!! رابعا:اگر حضور موثرهمين بسيج در اين کارزار نبود، چگونه خيابانهاي تهران از لوث آن اراذلي که مانند زنهاي زاهو ،عربده کشان تاخت وتاز ميکردندپاک شد !!!خامسا:آن کسي که شان و شالوده فکري اش اقتضا ميکند که ترسو باشد ودر موقع لبيک گفتن زير لحاف باشد همان جنبش سبزيها و دوستدارنشان ميباشند نه بسيج.... اي گيج بقيه حرفهايت را در مورد شکستن کمر آمريکا يا ايران را در پست ديگه جواب ميدم.خداحافظ

    با سلام به شما دوست عزيز
    وبلاگ خوبي داريد
    لطفا از وب سايت ما هم
    ديدن فرماييد
    سايت پارسي من: بزرگترين پورتال فارسي ايرانيان

    با تشكر

    پاسخ